onsdag 21. juli 2010

Nå er jeg diger nå

har kommet til det stadiet at det er mer mage enn meg. blir alltid stor, selv om jeg legger på meg minimalt med kilo. heldigvis med tanke på de ekstra jeg har fra før. men magen er der, og tar stor plass. jeg kan for eksempel

- ikke skyve stolen inntil kjøkkenbordet når jeg skal spise, hvilket fører til at jeg stort sett alltid søler på genseren jeg har på.
- må stå langt fra kjøkkenbenken når jeg skal ordne noe. ikke praktisk med stor mage og lav vekst. kanskje jeg burde få en liten krakk?
-det er et slit å kle på seg, særlig klær nedentil, da må jeg holde meg fast i noe og forsøke å løfte beina inn i klærne
-sko er et kapitell for seg, og jeg går i flippflopper selv om det høljer ned og jeg strengt tatt burde ha på mer fornuftig skotøy
-det er ubehagelig å ligge, for mannen føles det som om vi har vannseng når jeg må snu meg, noe jeg nødig gjør.
-å miste noe på gulvet er krise, særlig ting jeg ikke kan plukke opp med tærne.

sånn. det var dagens høygravide oppdatering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar