tirsdag 24. august 2010

Hva er de kjedeligste voksenaktivitetene?

Det er stort sett flott og deilig å være voksen, med alt det fører med seg. Men å være voksen med hus og mann og barn medfører også at en må gjøre ting som ikke er like spennende. Så jeg har jobbet litt med å lage en liste over de fem kjedeligste voksenaktivitetene jeg kan tenke meg. Listen er som følger i stigende rekkefølge:

5. Misliker at jeg selv er en sånn som må rydde før jeg kan kose meg. Det er jo veldig kvinnevoksen.
4. Styke klær. Det må jeg jo ikke så veldig ofte, men det er jo kjedelig like fullt.
3. Rydde, rydde, rydde. Liker å ha det ryddig, men det medfører en del arbeid i et guttehjem. Noen ganger er det terapi, andre ganger er det bare dritt.
2. Legge sammen klær, i særstilling står sokkene, som det kryr av hjemme hos oss
Trommmmmevirvel
1. Rydde og holde orden i skuffer og skap, spesielt klesskap!!

Så hva er din topp fem liste over kjedelige voksenaktiviteter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar